Barn & Ungdom

PLAY -EAT-DRINK

Prova gratis först gången, välkommen på måndagarna och prova gratis om du tycker det är lika roligt som våra andra ungdomar!

En av klubbens stora målgrupper i samband bygget av Bangolfparken är barn & ungdomar .
Klubben har förhoppning om att många ska få en meningsfull fritidssyselsättning oavsett fysisk förmåga och känna sig inkluderande och välkomna!

Vi har under sommaren 2022 haft 10-20 barn och ungdommar som varit med i bangolfskolan varje vecka.
Vår verksamhet håller på året runt, vi spelar ute så länge vi kan och på vintern åker vi till tex.Eskilstuna som har inomhus anläggning där vi både tävlar och tränar.

Föreningen har stora förhoppningar om att den nya bangolfanläggningen kommer att bli en stor samlingspunkt för många barn och ungdomar och även skapa möte över generationsgränserna
Föreningen vill bidra till att skapa en integration i kommunen och bli en del av invånarnas fritid som ska fyllas men meningsfull och glädjande stunder.

Vi har sett hur mycket det gett dessa barn/ungdomar.
Det skulle vara underbart att kunna hitta fler av dessa unga som skulle vilja och kunna delta i klubbens aktiviteter. Men vi inser att vi måste även göra ”inkörsporten” till minigolfen bredare och mer lätt tillgänglig vilket vi vet att äventyrsgolfen är.

Vill du lära dig spela bangolf som ett proffs?

Alla kan vara med! Alla är välkommna!

Vi vänder oss till barn / Ungdommar från 7år

Måndagar 18.00-19.00

I avgiften ingår det lån av utrustning,egen klubbtröja, medlemskap

& säsongskort som innebär frittspel under hela sommaren!

Kostnad 1000kr

Avgiften kan delas och betalas på 2 gånger,och alla barn som är med och tränar

mer än 75% av träningarna får 500 kr att handla för i klubbshoppen hos Sportringen!